joi, 11 iulie 2013

zile cu TINE


 Au fost zile in care erai eroul meu, cand te priveam cu admiratia unui copil de 5 ani care isi priveste tatal ajutand un om al strazii.

Au fost zile in care era suficient sa te privesc ca sa ma reindragostesc, esti inalt, cu parul mereu mai lung decat ar trebui si cu inceput de barba.

Au fost zile in care ma linisteai cu un singur sarut, cand dupa o avalansa de resentimente, ma sarutai si totul se transforma intr-un basm.

Au fost zile in care tot ce imi doream era sa ramanem inchisi in micuta mea garsoniera pentru totdeauna, sa ma bucur de prezenta ta in fiecare secunda a fiecarei zile.

Sunt zile in care vreau sa uit ca ai existat in viata mea, sa sterg cu un burete fiecare moment cand ochii mei au lacrimat din cauza ta.

Sunt zile in care as alerga pana la tine, dar apoi imi amintesc ca nu ma mai vrei si iar  vreau sa te uit…

Sunt zile in care nu mai stiu cine esti si cum ai ajuns in viata mea

Au fost si vor fi zile cu TINE...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Lumea ei

           "Iti complici prea mult viata" i-au spus. Stia si ea asta, la fel cum stia si ca o viata simpla nu-i pentru ea. Ordin...