duminică, 28 iulie 2013

The road

       Cineva mi-a spus o data: "Vezi linia asta? Asta e drumul meu si nu o sa ma opresc din a-l parcurge pentru cineva care nu vede aceeasi linie ca si mine". Mi-a spus asta acum 1 an, nu stiu de ce dar abia acum mi-am amintit de fraza asta si am inteles, partial, ce vroia sa spuna.

      Sunt de acord cu ideea drumului, toti avem destinul nostru in viata, dar uneori este revigorant sa te opresti pentru o gura de aventura, pentru a te trezi in patul gresit alaturi de cineva cu un zambet, care l-ar face si pe diavol sa spuna: "Oh my God!"

      Dupa parerea mea aceste mici pauze sau ocoluri de la drum fac viata sa merite traita. In fond drumul parcurs este la fel de important ca si destinatia sau chiar mai important.

      Ce am fi noi fara acele mici greseli din care am invatat atatea, fara dezamagirile in dragoste sau fara esecurile tineretii? Daca totul ar fi perfect am ajunge la varsta de 40 de ani inca crezand in Mos Craciun si zana Mazeluta, plictisiti desi mai avem atatea de trait.

      Sfatul meu? Hai sa gresim! Hai sa ne abatem de la drum! Dar cel mai important: hai sa invatam din toate cate ceva, sa facem fiecare clipa sa conteze!

2 comentarii:

Lumea ei

           "Iti complici prea mult viata" i-au spus. Stia si ea asta, la fel cum stia si ca o viata simpla nu-i pentru ea. Ordin...