luni, 8 iulie 2013

Bucuresti

      Bucuresti este orasul care m-a adoptat acum 6 ani. Inevitabil a devenit a doua mea casa si desi nu am stat niciodata mai mult de 2 ani intr-un singur loc, Bucuresti este intr-un fel "acasa".
      In perioada vacantelor, doar il vizitez, asa cum s-a intamplat si astazi, doar ca de data nu am fost "acasa", ci m-am simtit ca un turist care viziteaza pentru prima data orasul. Motivul? A trebuit sa ajung intr-un loc in care nu am mai fost pana acum, intr-o zona explorata doar in trecere spre alt loc. Am ratacit mult pe strazi, pe stradute, am facut cateva poze(scuzati claritatea, sunt facute cu telefonul), am intrat intr-o librarie, am descoperit un magazin cochet cu accesorii, am privit oamenii, am citit in parc.
       Este surprinzator sa observi cum un oras pe care il stii de mult timp se poate transforma brusc in ceva nou si necunoscut. Mi-a placut senzatia de ratacire printre stradute micute cu omeni draguti care incerca sa te ajute sa ajungi la destinatia dorita.
      Indiferent de ce spun unii, Bucuresti este un oras frumos, care are un farmec aparte...






Un comentariu:

Lumea ei

           "Iti complici prea mult viata" i-au spus. Stia si ea asta, la fel cum stia si ca o viata simpla nu-i pentru ea. Ordin...