marți, 4 iunie 2013

Iron Man

Daca va spun ca Iron Man m-a inspirat, impulsionat, motivat o sa ma credeti nebuna?
Nu are legatura cu faptul ca de vara trecuta de cand am vazut The Avengers m-am indragostit de Robert Downey Jr., ci cu faptul ca am vazut ca nu o sa reusesti sa iti indeplinesti visele decat daca iti descoperi limitele si treptat le depasesti.
Ma tem de multe lucruri, dar imi doresc si mai multe asa ca o sa fac tot ce pot sa iasa cum vreau eu.
Sunt incapatanata, mereu am fost si mereu o sa fiu.
Astazi am dat gres la un examen, dar la urmatorul o sa ma chinui sa ies vesela din sala(lucrurl asta nu s-a mai intamplat pana acum).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Lumea ei

           "Iti complici prea mult viata" i-au spus. Stia si ea asta, la fel cum stia si ca o viata simpla nu-i pentru ea. Ordin...