joi, 13 iunie 2013

ceainaria cinci

Sau cum sa ratacesti 30 de minute prin ploaie :)
Nu ne-a deranjat ploaia, din contra ne-a facut plimbarea mai interesanta
Vorbesc la plural pentru ca nu era  singura, eram cu fetele mele cu chef de sueta, un ceai bun si niste biscuiti cu gem ca la bunica acasa.
Spun ratacit pentru ca aceasta ceainarie simpatica este ascunsa undeva printre stradute si cum gps-ul telefonului nu ne-a ajutat prea mult(a se citi: degeaba am telefon destept daca nu stiu sa il folosesc :D), ne-am plimbat timp de cateva minute prin ploaia usoara de vara care mi-a transformat pantofii in mici barcute.
Ajunse la destinatie(in sfarsit :))) ne-a intampinat un personaj mai special, o pisicuta curioasa sa vada cine ii calca pragul, ne-a salutat si apoi s-a retras cuminte sa isi faca siesta, ca doar afara ploua si ea fusese rasfatata suficient cat sa adoarma instant.

Franturi din conversatia avuta cu fetele:
"-Pe fluturi ii dor aripile cand zboara?"
"-M-a muscat pisica!!!" (pisicuta s-a dovedit a fi adepta stilului canin)
"-Are freza...asa...nu stiu cum sa spun... ca Johnny Bravo"


Revenind la local, acesta este unul aparte, retras, departe de agitatia din Centrul Vechi, de localurile de figuri de pe Dorobanti.
este un local dragut cu muzica suava in surdina, cu chelnerite dragute, cu muulte varietati de ceaiuri(noi am baut Elixir of love, a fost foarte bun, vi-l recomandam), cu pernute colorate si un cort amenajat in curte in care te descalti si poti sa iti savurezi ceaiul si discutia cu prietenii stand turceste (asta a fost unul din principalele motive pentru care am vrut neaparat sa merg in aceasta ceainarie).
Va recomand ceainaria cu cea mai mare placere :)






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Lumea ei

           "Iti complici prea mult viata" i-au spus. Stia si ea asta, la fel cum stia si ca o viata simpla nu-i pentru ea. Ordin...