miercuri, 26 iunie 2013

ce imi place?

     Uneori am impresia ca nu pot sa ma hotarasc nici asupra lucrurilor marunte... Sunt atat de confuza incat nici nu mai stiu ce imi place si ce nu... Imi place sa scriu asa ca de ce a devenit atat de greu sa o fac? Sau poate nu imi place?
    Fiecare lucru marunt ma pune la pamant si imi este atat de greu sa ma ridic... exista o reteta,de care eu nu stiu, despre cum sa te cunosti pe tine? Daca exista as vrea ca cineva sa fie suficient de dragut sa o imparta si cu mine.
     Obisnuiam sa cred ca oamenii sunt fiinte bune, iubitoare in care poti avea incredere, dar acum nu am incredere nici in propria umbra... Inca astept  sa sune cineva doar ca sa ma intrebe:"cum esti? mai rezisti?".
    Vreau sa ma angajez, vrea sa calatoresc,vreau sa invat o limba noua, vreau vreau... vreau atat de multe dar nu pot sa ma apuc de nimic... Nu ma simt in stare. Am impresia ca fiecare lucru nou pe care il incep il abandonez dupa 2 saptamani... Am facut 2 ani de conta si inca ma mai intreb :"de ce am ales facultatea asta? Mie nu imi place conta... Dar din nou CE IMI PLACE?"....
    Ma doare capul, zilnic... Nu trece o zi fara sa ma stresez, fara sa ma agit sau fara sa simt durerea asta constanta de cap pe care o pastila nu o poate vindeca deoarece nu are cauze medicale...
    Imi spun ca nu ma intelege nimeni, dar cum sa o faca daca nu ma inteleg nici eu??
    Si ma doare capul...

4 comentarii:

  1. Nehotararea asta ne da dureri de cap si la propiu si la figurat,si eu sunt genul care vrea ceva dupa care vrea altceva si tot asa.Nu stiu cand o sa fie si punct,dupa Vreau.. :D .Ori ne autoeducam ori stam cu pastilele-n buzunar !!?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cu timpul o sa invatam ce vrem si atunci o sa luam o decizie si o sa ne tinem de ea, pana atunci o sa ne batem capul cu lucrurile marunte din fiecare zi.

      Ștergere
  2. FELICITARI!
    Blogul dumneavoastra a primit o nominalizare pentru “A Bouquet Of Three Awards”. Pentru mai multe detalii, vizitati http://lifeandsoulofficialpage.blogspot.ro/

    Felicitari si succes!

    RăspundețiȘtergere

Lumea ei

           "Iti complici prea mult viata" i-au spus. Stia si ea asta, la fel cum stia si ca o viata simpla nu-i pentru ea. Ordin...