joi, 20 iunie 2013

Invatam

     Invatam lucruri noi in fiecare zi. Cunoastem oameni noi,poate mai rar decat ar trebui. Invatam de la oamenii din viata noastra, fara sa vrem le preluam ticurile verbale, propozitii sau chiar fraze intregi, obiceiuri, modul in care privim viata.
      Uneori ne lasam influentati prea usor, dar asta este alta poveste... Eu cred ca ar trebui sa luam tot ce este bun la oamenii din jurul nostru:sfaturi, un gand bun, un sentiment marturisit cu sinceritate...
      Mai am atatea de invatat... Dar absorb ca un burete tot ce este nou, fiecare sentiment, fiecare emotie. Ma bucur sa descopar ca ceea ce acum cateva saptamani credeam ca este imposibil, acum l-am realizat, mai greu sau mai usor, dar important este ca mi-am depasit o limita, una mica, dar importanta :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Lumea ei

           "Iti complici prea mult viata" i-au spus. Stia si ea asta, la fel cum stia si ca o viata simpla nu-i pentru ea. Ordin...