marți, 19 iulie 2016

Ele si fericirea


    Fericirea-i simpla! Sau cel putin a mea asa este. Eu sunt fericita atunci cand sunt cu ele, cu 2 fete minunate care au intrat in viata mea de 5 ani si se incapataneaza sa ramana alaturi de mine.

    Fericirea este atunci cand mananc prima data pepene vara, cand Larisa imi aduce flori fara motiv, cand Loredana ma face sa rad desi este o mica scorpie.
      Zambesc atunci cand simt miros de tei dupa ploaie sau cand ne plimbam prin parc cu rolele si toata lumea rade de noi pentru ca nu ne pricepem.
     Rad in hohote cand bem cidru de mere pe balconul unui hotel la 300 km de casa si povestim lucrurile tembele pe care le-am facut impreuna.
    Plang de fericire atunci cand ele sunt alaturi de mine intr un moment dificil pentru familia mea.
    Lucrurile simple si oamenii cu suflet frumos ma fac fericita. Ele ma fac fericita pentru ca sunt niste persoane minunate si sunt norocoasa sa le am in viata mea!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Lumea ei

           "Iti complici prea mult viata" i-au spus. Stia si ea asta, la fel cum stia si ca o viata simpla nu-i pentru ea. Ordin...