joi, 28 martie 2013

Friends



Prietenii mei!!
As putea sa vorbesc ore in sir despre ei.
Sunt cei mai minunati oameni de pe pamant!!!
Ii iubesc!!!
Sa va spun cate putine despre prietenii mei dragi, ca sa nu fie cu suparare o sa ii iau in ordinea cronologica in care au aparut in viata mea.

Andrei- ooo Andrei... Ce surpiza mi-a facut el mie zilele astea... Ne-am cunoscut intr-o zi timida de toamna, aveam doar 10 ani si incepeam clasa a 5 a intr-o scoala noua. El a fost primul meu iubit, un coleg bun si dupa cum mi-a aratat un prieten si mai bun. El este persoana care ma face mereu sa rad, mereu vesel si cu cate o mica prostie pusa la cale.

Corina, sufletul meu pereche!!! Ea este cea care de 8 ani imi suporta toate dramele, si credeti-ma nu sunt putine. Ea a fost langa mine cand m-am indragostit pana peste cap si tot ea a fost acolo sa imi coasa inima rupta in bucatele. Nu stiu ce m-as face fara ea. Este si o sa ramana pentru totdeauna prietena mea cea mai buna!! Si pentru ca ea imi citeste fiecare post mai vreau sa ii spun inca o data: MULTUMESC!!!

Larisa-scumpa mea Larisa! Pe ea o cunosc de 1 an si jumatate, dar incet, incet devenim tot mai apropriate! Este colega mea de facultate, cu ea chiulesc, barfesc fetele nesuferite din serie, planuiesc excursia la munte si tot noi suntem cele care lasam totul pe ultima suta de metrii.


Ei sunt prietenii mei cei mai apropiati, cei care ocupa un loc special in sufletul meu si pentru care sunt gata oricand sa fac orice...

Un comentariu:

Lumea ei

           "Iti complici prea mult viata" i-au spus. Stia si ea asta, la fel cum stia si ca o viata simpla nu-i pentru ea. Ordin...