luni, 28 ianuarie 2013

Lumea

Incerc sa raman pozitiva, sa ma gandesc ca ma asteapta lucruri frumoase. Uneori este greu sa accepti lucrurile dure care te lovesc direct in fata. Mereu am fost un pic naiva cand vine vorba de lucruri rele, niciodata nu am vrut sa le accept, le-am incuiat in mintea mea si am refuzat cu desavarsire sa ma gandesc la ele.Le dau o nota pozitiva, o scuza, o nuanta de gri si asa pot sa le accept.
  Da stiu, am 20 de ani si inca sunt un copil care crede ca lumea este un loc magic in care toti sunt buni si altruisti. probabil nu o sa ma schimb decat atunci cand ceva foarte important si greu de suportat o sa mi se intample (sper sa treaca mult timp pana atunci).Momentan sunt lucrurile marunte ca isi bat joc de perceptia mea despre lume: o colega pe care o ajut mereu dar cand am avut nevoie de ajutorul ei mi-a intors spatele, o persoana importanta care brusc a realizat ca in ciuda amintirilor impreuna nu poate sa ma tolereze chiar acum... poate ca ar mai  fi exemple dar prefer sa ma opresc aici pentru ca  pentru mine oamenii sunt buni doar ca uneori egoismul din noi iese la suprafata si biruie

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Lumea ei

           "Iti complici prea mult viata" i-au spus. Stia si ea asta, la fel cum stia si ca o viata simpla nu-i pentru ea. Ordin...