luni, 3 decembrie 2012

Multumesc!

     Astazi am realizat ca am destule motive pentru care sa fiu multumita de viata mea. Uneori ma pierd in detalii si uit sa ma bucur de ceea ce conteaza cu adevarat. Imi petrec prea mult timp gandindu-ma la ceea ce nu am si imi doresc, la viitor si nu realizez ce viata frumoasa am de fapt.
    Poate ca nu am cel mai modern telefon sau cea mai la moda bluza dar sunt sanatoasa , am o familie unita care ma sustine, un iubit adorabil, o prietena de o viata, colege dragute.
    Astazi spun MULTUMESC pentru toate astea si sper ca de maine sa pot sa apreciez mai mult toate lucrurile marunte dar importante din  viata mea.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Lumea ei

           "Iti complici prea mult viata" i-au spus. Stia si ea asta, la fel cum stia si ca o viata simpla nu-i pentru ea. Ordin...