duminică, 9 martie 2014

joc

     
        Ne jucam de-a viata. Ne trezim, bem cafea, mergem la munca/facultate, ne plimbam prin oras cu treaba, ne intoarcem acasa, mancam si dormim.
        Nu traim, ne jucam de-a viata!
     
        Cineva intreba undeva:"Cand a fost ultima data cand ai facut ceva pentru prima data?"
        Raspunsul meu:nu imi amintesc...
     
        De ce?
        Pentru ca ma complac in rutina, ma amagesc singura ca maine o sa fac ceva, altceva...
        Mereu maine, niciodata astazi...
   
        "De ce?" o sa ma intrebi, pentru ca este mai usor sa crezi ca maine o sa faci ceva decat sa te gandesti ca astazi este maine pentru ieri.

        Am promis, de fapt, mi-am promis ca o sa scriu mai des, nici asta nu am facut...

        A mai trecut o zi, mai vine un maine, un nou joc...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Lumea ei

           "Iti complici prea mult viata" i-au spus. Stia si ea asta, la fel cum stia si ca o viata simpla nu-i pentru ea. Ordin...