duminică, 27 octombrie 2013

2 intamplari

         Nu am mai scris de mult. De ce? Nu prea am avut timp liber(dar nu ma plang, este ok) si nici inspiratia nu a fost prietena mea cea mai buna in ultimele zile.
         Astazi o sa va povestesc despre 2 intamplari care imi sustin teoria ca in Romania traiesc oameni minunati cu un suflet bun.
          Zilele trecute asteptam intr-un supermarket sa achit produsele si la casa de alaturi am vazut o doamna in varsta care voia sa isi plateasca cele 3 produse cumparate si dintr-o discutie cu cineva, cu casiera cel mai probabil, doamna a spus ca ar fi vrut si banane, dar nu isi permite, atunci un domn, care lucra acolo, i-a dat doamnei niste banane si i-a platit si cumparaturile. Sa nu va faceti impresia ca batranica cerea de pomana, nu, ea era singura la cumparaturi,desi de abia se deplasa, probabil nu avea pe nimeni care sa o ajute.
        Cea de-a doua intamplare s-a intamplat tot la o casa de marcat(pura coincidenta), dar intr-un alt supermarket. Dupa cum stiti in multe magazine pungile acelea micute la 50 de bani, nu se mai dau de casiera ci clientul si le ia singur, Un domn a crezut ca a luat 4 pungute, casiera l-a crezut si nu le-a mai numarat. La 3 minute dupa ce plecase din fata casei, domnul s-a intors si a spus: "Poftiti o punga inapoi, erau 5, nu 4". Pierderea nu era mare. in fond era doar o punguta la 50 de bani, dar gesturile mici pot schimba lumea.
         Daca te uiti la stiri, tot ce o sa afli sunt lucrurile rele care se intampla la noi in tara sau ultimile barfe din lumea  "mondena", oare de ce nu se fac reportaje si despre acesti oameni? Eu am fost martora la 2 dintre ele,dar sunt sigura ca se intampla zilnic astfel de gesturi.
         In loc sa ne pierdem timpul urmarind ce este rau in tara noastra, hai sa facem un gest dragut pentru cei care au nevoie!

2 comentarii:

  1. Am sa mai plusez si eu cu inca o intamplare. Eram u treaba intr-un oras din Romanica noastra unde se blocheaza roata (sau se ridica masina) daca ai parcat neregulamentar sau ai depasit timpul platit in parcarea cu plata. Am parcat masina, am platit la parcometru o ora, gandind in sinea mea ca o ora este foarte suficienta pentru ce aveam eu sa fac acolo, numai ca socoteala de acasa rareori bate cu cea din targ asa ca depasesc timpul cu jumatate de ora. Cand am realizat, am inceput sa alerg disperat spre parcare in timp ce cotrobaiam prin portofel dupa maruntis, numai ca atunci cand am ajuns acolo surpriza, cineva imi pusese deja un bon de 50 de bani la stergator.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Frumos gest! Ma bucur sa aud(citesc) si despre astfel de intamplari!

      Ștergere

Lumea ei

           "Iti complici prea mult viata" i-au spus. Stia si ea asta, la fel cum stia si ca o viata simpla nu-i pentru ea. Ordin...