joi, 16 mai 2013

young, crazy and wild

Nu o sa fim tineri pentru totdeauna, asa ca de ce sa nu ne bucuram de asta acum?
Vreau sa profit de fiecare minut, sa traiesc fiecare clipa la intensitate maxima, sa ma bucur de fiecare moment ca de ultima bucata de ciocolata sau ca de o limonada cu gheata in zilele toride de vara.

Vreau:
sa rad,
sa glumesc,
sa pierd noptile in camera de camin, cu ei, cu prietenii mei,
sa fug la mare cu colega de banca din facultate,
sa dansez pana nu ma mai tin picioarele,
sa cant in ploaie,
sa imi asum riscuri
sa nu ma gandesc la consecinte
sa imi testez limitele
sa ma indragostesc de tipul ala dragut cu ochii precum marea

Si toate astea pentru ca POT!!!
Si in principal pentru ca nu vrea sa ajung la 40 de ani imbatranita inainte de vreme din cauza ca traiesc cu regrete ca mi-am irosit anii tinereti fiind prea fricoasa sa fac ceva.

I'm young, crazy and wild!!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Lumea ei

           "Iti complici prea mult viata" i-au spus. Stia si ea asta, la fel cum stia si ca o viata simpla nu-i pentru ea. Ordin...