miercuri, 10 aprilie 2013

contabilitate/literatura

    Eram in metrou, ma intorceam de la facultate si am observat ca avem in brate cursurile de contabilitate publica si dreptul UE plus alte xeroxuri si suporturi de curs, alaturi de o noua carte imprumutata de la o prietena.
     Pasiunea pentru citit mi-am descoperit-o inca de mica cand am citit de 4-5 ori o carte cu povesti cu coperta galbena si cu colturi proeminente. Au urmat apoi basmele lui Petre Ispirescu si Luceafarul lui Mihai Eminescu, pe care l-am "devorat" intr-o singura seara desi era tarziu si avem doar 10 ani.
      O perioada am uitat de pasiunea mea, dar "Enigma Otiliei" mi-a redeschis apetitul si de atunci incerc sa citesc cat mai mult cu putinta.
     Si totusi iata-ma acum studenta in anul 2 la contabilitate si informatica de gestiune...
     Cum se impaca literatura si contabilitatea? In nici un fel...
     De aici si intrebarea: oare mi-am ales facultatea potrivita?
     Tinand cont de mediul tarii in care traiesc, nu cred ca reuseam sa fac  ceva de viitor din literatura, poate doar daca eram o scriitoare buna(din pacate nu am talentul asta).
    Si totusi de ce conta? Pentru ca am crezut ca are legatura cu matematica  si facand un liceu la profilul mate-info si avand o oarecare pasiune pentru mate m-am gandit ca ar fi o alegere buna. Am aflat mai tarziu ca matematica nu are nici o legatura cu contabilitatea.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Lumea ei

           "Iti complici prea mult viata" i-au spus. Stia si ea asta, la fel cum stia si ca o viata simpla nu-i pentru ea. Ordin...