duminică, 22 mai 2016

2 in 1

 
      Eu si cu mine, una si aceeasi, dar in acelasi timp doua persoane diferite.
      Eu cea sigura pe ea, care vrea sa fie provocata, care nu accepta lucrurile care vin usor. Sunt regina in lumea mea, fac ce vreau, daca vreau. Scriu, alerg, ma joc cu sentimente, cu emotii. Creez si distrug.Pot sa fac fata la orice, dezamagiri, minciuni, evenimente urate si nepravazute. Nu ma sperie nimic!
      Eu, mica si neajutorata. Romantica si naiva. Cu flori in par si zambetul oamenilor dragi in inima. Plang, zambesc, iert, iubesc. Imi este greu sa descriu aceasta parte din mine, este ceva ce se descopera, ceva ce nu imi este pe deplin cunoscut.
     Cine sunt de fapt EU? Nu stiu ... probabil ca nu o sa aflu prea curand, dar este ok, nu-i asa? In fond am doar 23 de ani, inca cred in basme si plang la filme cu happy ending.
   

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Lumea ei

           "Iti complici prea mult viata" i-au spus. Stia si ea asta, la fel cum stia si ca o viata simpla nu-i pentru ea. Ordin...