sâmbătă, 25 iunie 2016

Candva

    Am iubit din toata inima, acum multi ani.
    Prima dragoste. Fluturi in stomac cand aparea la usa mea sa iesim la film. Drumuri fara sfarsit catre destinatii necunoscute, in doi, mereu noi, fara masti si deghizari. Lumanari si sampanie, fara motiv, nu aveam nevoie. Ne iubeam zi de zi, minut de minut. Discutii de 3 ore la telefon cand plecam acasa, la tara. Lacrimi sterse de pe obraz cand venea la mine la 2 dimineata pentru ca ne certasem. Plimbari in pijamale la 12 noaptea. Paste fara gust pe care le manca doar pentru ca nu voia sa imi spuna ca nu ma pricep la gatit. Haine aruncate dupa ce mi a spus ca m am enervat degeaba. Scuze, imbratisari si noi inceputuri. Dragoste intre doi copii care descopera lumea. Carusel emotional, intr o ora treceam de la cei mai fericiti oameni de pe Pamant la tipete si vorbe spuse la nervi.
       L-am iubit atat de mult incat l-am lasat sa plece...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Lumea ei

           "Iti complici prea mult viata" i-au spus. Stia si ea asta, la fel cum stia si ca o viata simpla nu-i pentru ea. Ordin...